[x] Zamknij okno Strona główna | Katalog gier psx | Emulatory psx
Informacje ogólne
Final Fantasy Tactics - Playstation - download Tytuł:

Final Fantasy Tactics

System: Playstation Dodał: Bumbu
Gatunek: RPG Wyświetlono: 23771 razy
Oceń grę: Uwagi do gry:
Ocena: 9.3
Głosów: 244
Spolszczenie:
http://www.spolszczeniapsx.cba.pl/index_pliki/fft_pliki/FFTPL1.4BETA1.zip

Instalacja spolszczenia:
http://www.spolszczeniapsx.cba.pl/index_pliki/instalacja.htm


 Screeny 
więcej screenów więcej screenów
umieścił: cloud         
Final Fantasy Tactics - screen 1
umieścił: ciurek         
Final Fantasy Tactics - screen 2
umieścił: ciurek         
Final Fantasy Tactics - screen 3
umieścił: Karollo         
Final Fantasy Tactics - screen 4

Linki - Download
Linki do stron z grą
Dostęp tylko dla zalogowanych użytkowników!
Zaloguj się lub Załóż konto


Info
Recenzje: brak
Solucje: Sozan
Kody: kamil_tomek | nmrk | ministrant_2000 | Kits | czek | jerry941 | leniwiec | Jokobo | Sozan

Komentarze
  Przy dodawaniu komentarzy obowiązuje cenzura!
Niecenzuralne komentarze będą kasowane a użytkownik, który je umieścił straci prawo komentowania.

Niedziałające linki zgłaszamy WYŁĄCZNIE na PW lub maila: [email protected]
Niestosowanie się do powyższej zasady grozi BANicją!
Data: 26.10.2005, 14:57 | Umieścił: hubi40    
Sciągłem sobie tą gierke i jetst podzielona na 20rar aby go rozpoakowac trzeba zaczac od 1rara wiec tak robie ale sie nie rospakowuje pokazuje sie tylko okno dos i jest lipa niehce sie bryknac z rara jak ktos kuma oco hodzi to dajcie znac na mego maila [email protected]

Grałem w ta gierke na psx jest po prostu superrrrrrrr ful wypasssssssssss przeszlęm wszystkie FF od 1do9 na 10 sie nie załapałem wybrałem pc zamiast ps2...
Data: 06.01.2006, 15:14 | Umieścił: Scooter Fox    
Ta gra ma świetną ścieżkę dźwiękową - duet Hitoshi Sakimoto i Masaharu Iwata spisał się na medal :).
Data: 18.01.2006, 14:19 | Umieścił: Spasior    
Gra wymiata poprostu.Przeszedłem ja kilkanaście razy i za każdym razem mnie zaskakuje.Gram w nia i gram i nie mogę przestać,jest tak wypas w kosmos.
Data: 16.03.2006, 21:03 | Umieścił: orgazm31    
ja przezszed.lem i miałłem swoją druzyną po 99 lv fajna gra chodz po tysiecznej walce moze sie znudzic ale cuz
Data: 19.04.2006, 14:11 | Umieścił: Saed    
FFT to była moja pierwsza gra Tactic-RPG i od razu zakochałem się w gatunku (chociaż żadna inna nie ma tak doskonałej fabuły jak FFT). Największe zalety to radocha z mozolnego budowania swojego Dream Team-u oraz oczywiście odkrywanie skomplikowanej, pełnej intryg historii.
Fanom Tacticsa polecam wszystkie gry z serii Ogre Tactics/Ogre Battle, czy Langrisser.
Data: 03.08.2006, 17:31 | Umieścił: Spasior    
Pomocy!!! Ma ktoś konfigurację optymalną dla FFT. Mam mały problem. Podajcie konfigurację jeśli macie. Moim problemem jest to iż nie widzę mapy!!! Jest czarne tło a na nim linie łączące lokacje i same lokacje. Jeśli ktoś ma konfiguracje ePSXe 1.5.2, lub 1.6.0 to przoszę o nią na numer gg: 8608089. Z góry THX.
Data: 08.08.2006, 16:09 | Umieścił: ace 92    
Jak tu zdobyc Clouda? Jak zdobyc REIS? Prosze o jak najszybsza pomoc. Dziekuje z gory.



a, i co trzeba zrobic?
Data: 13.08.2006, 22:34 | Umieścił: Spasior    
Żeby zdobyć Cloud'a trzeba mieć w drużynie Mustadio, i po walce z Adramelkiem w Igros Castle iść do Goug Machine City. Przedtem jednak w mieście, nie pamiętam jak się owo miasto nazywa kupić kwiatka od, uwaga... Aeris. Kiedy będziemy mieli już to za sobą i będziemy w Goug Machine City będzie scenka z Ojcem Mustadia. Znalazł on coś w stylu wehikułu czasu. Podczas tej scenki pojawi się Cloud. Powie że musi jej pomóc. Chodzi tu oczywiście o Aeris. Kiedy będziemy na mapie idziemy do miasta gdzie znajdywała się kwiaciarka. Stoczymy tam niezbyt trudną walkę, w której Cloud nie może zginąć. Kiedy wyg
Data: 24.09.2006, 14:27 | Umieścił: urban123    
elo skad mozna sciagnac ta gre final tactic niech ktos napisze dla taki8ch jak ja najprostszy sposób by ja miec prosze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Data: 22.10.2006, 09:10 | Umieścił: tranceprojection    
Zajebista gra wie ktoś może skąd pobrać spolszczenie bo szukałem i nie moge znaleźć :/
Data: 22.05.2007, 14:01 | Umieścił: squall_tcz    
ministrant_2000 co to ma być za kod. Kopiowanie broni a kupowanie broni to różnica.
Data: 10.10.2007, 17:52 | Umieścił: majko1    
uuuuuuuuuuuuuugggghhhhh!!!!! klasyk jak dla mnie najlepszy ze wszystkich
Data: 11.10.2007, 15:42 | Umieścił: Tibijczyk Nr I    
FF Tactics ROX!!! _/
Data: 11.10.2007, 19:47 | Umieścił: Fallven    
hubi40 napisał:
Sciągłem sobie tą gierke i jetst podzielona na 20rar aby go rozpoakowac trzeba zaczac od 1rara wiec tak robie ale sie nie rospakowuje pokazuje sie tylko okno dos i jest lipa niehce sie bryknac z rara jak ktos kuma oco hodzi to dajcie znac na mego maila [email protected]

Grałem w ta gierke na psx jest po prostu superrrrrrrr ful wypasssssssssss przeszlęm wszystkie FF od 1do9 na 10 sie nie załapałem wybrałem pc zamiast ps2...

z tego co n
Data: 12.12.2007, 07:59 | Umieścił: baku666    
orgazm31 napisał:
ja przezszed.lem i miałłem swoją druzyną po 99 lv fajna gra chodz po tysiecznej walce moze sie znudzic ale cuz
...widac masz pojecie o tej grze czlowieku idz pograc w diablo ...
Data: 24.06.2008, 22:28 | Umieścił: Nedius    
:D Kocham Tą Gre!
Data: 18.07.2008, 20:48 | Umieścił: cockatrice    
Najlepszy taktyczny rpg na swiecie bez dwoch zdań
Data: 08.08.2008, 19:00 | Umieścił: Tmkboss    
baku666 napisał:
orgazm31 napisał:
ja przezszed.lem i miałłem swoją druzyną po 99 lv fajna gra chodz po tysiecznej walce moze sie znudzic ale cuz
...widac masz pojecie o tej grze czlowieku idz pograc w diablo ...

Albo w bierki bo diablo by nie zalapal.
Data: 14.10.2008, 09:33 | Umieścił: Focus121    
Witam maniakow ;d wie ktos moze jak nagrac ta gre na psx ale uwaga ZE SPOLSZCZENIEM?
Data: 02.02.2009, 12:51 | Umieścił: wujekartek    
Focus121 napisał:
Witam maniakow ;d wie ktos moze jak nagrac ta gre na psx ale uwaga ZE SPOLSZCZENIEM?

ja wiem:D
Data: 05.07.2009, 19:46 | Umieścił: Emulator1982    
Jeżeli szukacie tej gry oraz sprawnego emulatora zapraszam na http://tnij.com/emulationworld. Jeżeli jednak nie znajdziecie tej gry/emulatora warto poprosić w dziale pomoc. NAJWIĘKSZY EMU-DOWNLOAD w polsce.
Data: 18.10.2009, 20:29 | Umieścił: wiesiekkkk    
i co ściągnołem i nie działa. jakaś lipa Plik 7Z (.7z). nie wiem dlaczego...
Data: 12.01.2010, 14:00 | Umieścił: tomsol01257    
Świetna gra, miła odmiana od "normalnych" (oznaczonych cyframi) finali. W niektórych momentach lekko może denerwować praca kamery, która potrafi obrócić się w sposób uniemożliwiający dostrzerzenie niuansów graficznych związanych np. z użyciem czaru lecz i tą niedogodność łatwo ominąć używając klawisza r1,l1 na padzie lub odpowiednika na klawiaturze. moja ocena 8.5/10.
Pozdraiam
Data: 20.01.2010, 12:09 | Umieścił: artemisfowl1    
według mnie najlepsza gra wszechczasów. jestem jej absolutnym fanem. mimo że przeszedłem ją ze sto razy nadal chce mi się w nią grać. super. ocena 10/10
Data: 10.02.2010, 18:00 | Umieścił: skate432    
wiesiekkkk napisał:
i co ściągnołem i nie działa. jakaś lipa Plik 7Z (.7z). nie wiem dlaczego...
Plik 7.z można otworzyć za pomocą 7zip lub winrara.
Data: 06.01.2011, 15:17 | Umieścił: Bl4ze    
Tmkboss napisał:
baku666 napisał:
orgazm31 napisał:
ja przezszed.lem i miałłem swoją druzyną po 99 lv fajna gra chodz po tysiecznej walce moze sie znudzic ale cuz
...widac masz pojecie o tej grze czlowieku id
Data: 06.01.2011, 20:19 | Umieścił: crash i spyro    
kocham FF więc zassysam. mam nadzieje że nie bedzie gorsza od FF 7 i 8