[x] Zamknij okno Strona główna | Katalog gier psx | Emulatory psx
Informacje ogólne
Crash Bandicoot 3 - Playstation - download Tytuł:

Crash Bandicoot 3

System: Playstation Dodał: Tomi
Gatunek: Platform. Wyświetlono: 111331 razy
Oceń grę: Reklama:
Ocena: 9.6
Głosów: 567


 Screeny 
więcej screenów więcej screenów
umieścił: Logo$ Junior         
Crash Bandicoot 3 - screen 1
Lepszy środek transportu niż PKP
umieścił: Jocan         
Crash Bandicoot 3 - screen 2
Paker jakich mało!
umieścił: czarny_smok         
Crash Bandicoot 3 - screen 3
Niezła jazda
umieścił: Nemo1233         
Crash Bandicoot 3 - screen 4


Info
Recenzje: Zav3 | Nemo1233 | czarny_smok | SiR Roman
Solucje: sbart | Simoneko | Nemo1233
Kody: shadow999 | Dajmoz | Heniek Kapucha | Dida99 | czarny_smok | Komorow | Logo$ Junior | mateusz194

Komentarze
  Przy dodawaniu komentarzy obowiązuje cenzura!
Niecenzuralne komentarze będą kasowane a użytkownik, który je umieścił straci prawo komentowania.
Data: 30.09.2007, 13:20 | Umieścił: kulkul19    
musisz wykupic abonament
Data: 04.11.2007, 14:51 | Umieścił: maromen    
wejdz na strone
Data: 04.11.2007, 14:54 | Umieścił: maromen    
maromen pociśnie wszystkich polonistów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!
Data: 10.11.2007, 19:40 | Umieścił: sim91    
Szczyt umiejętności i weny twórczej gości z N. Dogs... A jak macie problem z nagrywaniem romów TO JEST REWELACYJNY DARMOWY PROGRAM DO TEGO DVD DECRYPTER!
Data: 13.11.2007, 22:10 | Umieścił: powel789    
poidajcie iny link do crasha
pliska
Data: 18.11.2007, 15:14 | Umieścił: CeBuLa1906    
Wyślij mi ktoś link do tej gry proszę moj nr gg to 5549317
Data: 26.11.2007, 14:33 | Umieścił: YoYo,,    
Ja widzialem w youtube ze ktos mial na wyborze 31 i 32 level.Bylem na tych levelach ale innym sposobem,co mam zrobic zeby miec te plansze bezpośrednio?
Data: 09.12.2007, 16:34 | Umieścił: kobradaw    
dajcie jakiś fajny link do ścągnięcia crasha3 albo wyjaśnicie jak pobrać tą gre za pomocą tamtych bo jak je włączam to pojawia sie angielska strona
DAWID
odp prosze
Data: 30.12.2007, 19:25 | Umieścił: Kamikadze13    
słuchaj wchodzisz na emulation-roms.com na lewej stronie ekranu wyszukaj i kliknij PlayStation potem iso lub isos bo nie pamiętam wybierasz litere c i szukasz crash 3 potem kliknij zdanie pod grą i poter speed 35kb/s i ściągasz!!!!!!!!!!!!
Data: 29.01.2008, 17:30 | Umieścił: arekp00    
psxonline.cba.pl - turnieje online w gry z PSXa. zapraszam
Data: 22.02.2008, 14:43 | Umieścił: szlug    
kokosek napisał:
mam problem pożyczyłem od kumpla crash trylogia (1,2,3) na jednej płycie i jak walne to w plik iso to mi emulator nie czyta tego co mam zrobić?
PS. emulator mam ePSXe 1.5.2 POMOCY piszcie ma na gg: 7144565 :)
Z góry dziękuje!!!!!!!! :))

to sprobuj rozdzielic te gry i osobno zrob obrazy plyt
Data: 15.03.2008, 11:23 | Umieścił: chomik_sc    
ej sorry... podajecie jakies stronki(źródlo, skad WY umieściliście tą gre tutaj) a potem każecie NAM płacić za to, że sciągamy z WASZEJ strony nawet NIE WASZE linki?? hmmm
Data: 22.03.2008, 10:55 | Umieścił: majko1    
nic dodać nic ująć poprostu maskotka psx-a
Data: 07.04.2008, 15:50 | Umieścił: jaskolapyr    
debek93 napisał:
Wszedłem na linka pierwszego od góry tylko do jakiego mam wejść działu żeby sobie pobrać???

to ja na to wez ten na dole albo sciagnij wszystkie party
Data: 08.05.2008, 14:00 | Umieścił: gtivr6    
w dwóch partach... a jaki rodzaj plików? jak .rar to winrarem a jak jest to plik obrazów to wrzucasz na alcohola nagrywasz na 8x wkładasz do psx'a i szafka gra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Data: 09.05.2008, 02:49 | Umieścił: 798593    
aha prosze admina tej strony o nie usuwanie tego posta poniewaz jest on ruwnierz w twojim interesie bo pieniadze kture zostana zarobion w ten sposub zostana wydane na premium na twojim serwisie wiec ty tez skorzystasz :)
Data: 10.05.2008, 17:59 | Umieścił: matulsiek    
mam tą grę jest holernie zajebista
Data: 19.05.2008, 23:48 | Umieścił: andrzej3434    
mam problem mam przerobiona psone czyta mi piraty tylko nie czyta mi tych plyt na ktore nagralem gry sciagniete tutaj a u kumpla czyta moze ktos mi wyjasni rozumiem ze moge grac na kompie jednak to juz nie ta samo
Data: 11.06.2008, 13:56 | Umieścił: yokuzo07    
Pomocy, nie działa mi zapisywanie, co powinienem zrobić aby mi memory card działała?
Data: 22.06.2008, 10:56 | Umieścił: hromus    
jak sie zdobywa ten zółty gem w 7 levelu i jak odblokować te kolorowe(i lekko spłaszczone)gemy plis o odpowiedź gg: 11975793
Data: 22.06.2008, 11:01 | Umieścił: Marek804    
Gra Rządzi od początku w nią grałem od małego ;)
Data: 28.06.2008, 09:36 | Umieścił: evilkath    
Omg... Ile ja w to nie grałem... To była moja pierwsza gra na PS1 :D Zajefajna jest :D Polecam ją wszystkim
Data: 03.08.2008, 17:06 | Umieścił: fokusmok7    
jak czytam te wszystkie komentarze to mam beke....chyba jedyny mam ponad 20 lat bo jakos nie mam problemów z pobraniem zadnej gry z tego serwisu... dzieciaki pomyscie troche zanim zapytacie
Data: 05.08.2008, 19:25 | Umieścił: coolbeer1    
Gra "Crash Bandicoot 3' a nawet 4 jest Zajebiaszcza :-)
Data: 10.08.2008, 18:12 | Umieścił: Kamilos100    
ej wiecie jak wypalic na plytke bo ja mam crasha 3 jednego jak wypalilem to na czarno bialo hodzi i nie zawsze sie wlancza
Data: 11.08.2008, 16:39 | Umieścił: damianwwf    
ja tu tylko sprzątam....spytaj sie speców.... a poza tym to fajna gra...
Data: 01.10.2008, 08:22 | Umieścił: ziti16    
Super fajna gierka mój brat miał kody że przenosił sie do świata spyro xD
Data: 12.10.2008, 10:43 | Umieścił: drepotr    
Ta gierka jest zarąbista :)) uwielbiam ją daje 100000
Data: 24.10.2008, 23:33 | Umieścił: mosss    
elo jak mozna go pobrac?
Data: 01.11.2008, 11:07 | Umieścił: ernio07    
Gra działa, ale w przyspieszonym tempie...
Co mam zrobic zeby dzialalo w normalnum tempie???
Pozdr.
Data: 11.11.2008, 11:52 | Umieścił: Radek12341    
ej jak to sie sciaga
Data: 29.12.2008, 15:12 | Umieścił: nataniel1006    
Ja Mam Playstation 2 nie na pc i mam crash nitro kart i crash twinsanity i crash tag team racing
Data: 18.01.2009, 11:25 | Umieścił: nataniel1006    
co ten crash jest z moih ulubionyh najbardzej mialem go na orginalnej plycie na psx ale mi sie zkubil ale mam juz emulator psx i gram w tego crasha
Data: 01.03.2009, 17:14 | Umieścił: agatina23    
Gierka the best!! najgorsze jest to ze trudno przejsc trzecie wyscigi na motorach...
Data: 05.09.2009, 13:17 | Umieścił: gusia62    
Stało ci sie tak bo jak sie ma 5 reliktów to sie odblokowuje pozim na dole i jak masz 25 to masz 5 poziomów!;P;DD
Data: 22.09.2009, 11:33 | Umieścił: nataniel1006    
ePSXe To guwno
Data: 28.09.2009, 18:11 | Umieścił: lukasz12548    
moze i gowno ale tylko ten emu pasuje do wiekszosci gier psx
Data: 30.10.2009, 17:57 | Umieścił: enter 1    
a zgrałeś na CD a może zgraj na nero
Data: 13.11.2009, 20:14 | Umieścił: chrzanox    
ej przemo mam prośbe wysłał byś mi to na emaila : [email protected]
Data: 12.04.2010, 19:18 | Umieścił: Teraz    
napisał:
Super jest ta gra, ale wyszły już dawno lepsze ;p
Ostatnio na przykład ściągałem z tej strony http://gry-i-romy.pl.tl/
Najnowsze pokemony Frigo returns i inne, dragon balle jakich nie ma na emuinfo, bijatyczki. Tylko trzeba zabulić tam kilka złotych smsem ale sie i tak opłaca, bo super gry są i emulatory, które działają, bo tutaj na tym emuinfo lipne są. Polecam

Ja nie moge 2zeta zaplacilem smsem a ściągnełem już z 400 gier xD
Data: 29.04.2010, 15:12 | Umieścił: Marcin1994jj    
Siema jak chcecie gierke na pc crasha to piszcie na gg-16131696
Data: 09.05.2010, 13:58 | Umieścił: TwojStaryiStara    
Gra super , działa mi normalnie , Przedchwilą przeszłem całą gre 104 % ;)
Data: 15.01.2011, 08:23 | Umieścił: roony1780    
Jedna z najlepszych gier wszechczasów na konsolę. Sony Computer i Naughty Dog zrobiło fantastyczną i legendarną gre a zarazem trylogię
Data: 18.03.2011, 15:53 | Umieścił: Fourion    
Gra w którą naprawdę warto pograć! Jest tu wiele rozbudowanych poziomów a po przejściu każdego bossa dostajemy nową moc jak np. szybszy bieg, podwójny skok czy pistolet na jabłka i inne.
Data: 31.07.2011, 18:41 | Umieścił: Cegla1999    
spoko gra polecam:)
Data: 10.08.2011, 13:53 | Umieścił: Bloody-Game    
pobieram już pobierajcie lepiej ze strony DarkWarez.PL a nie z kasainfo.pl
Data: 10.08.2011, 14:06 | Umieścił: Bloody-Game    
Teraz napisał:
napisał:
Super jest ta gra, ale wyszły już dawno lepsze ;p
Ostatnio na przykład ściągałem z tej strony http://gry-i-romy.pl.tl/
Najnowsze pokemony Frigo returns i inne, dragon balle jakich nie ma na emuinfo, bijatyczki. Tylko trzeba zabulić tam kilka złotych smsem ale sie i tak opłaca, bo super gry są i emulatory
Data: 26.09.2011, 13:29 | Umieścił: zetan    
KOLEŚ NIE ZNASZ SIĘ NA EPSX A SĄ ZAJEBISTE GIERKI NP TEKKEN ALBO CRASH BANDICOOT A JUZ NIE WSPOMNIE O GRAND TURISMO 2 KLASYKA
Data: 17.01.2012, 14:59 | Umieścił: ilona36    
chce wszystkie części Crash
Data: 13.09.2012, 13:57 | Umieścił: majko1    
TwojStaryiStara napisał:
Gra super , działa mi normalnie , Przedchwilą przeszłem całą gre 104 % ;)

jak masz już 104% to podejdź do coco da ci gem będzie 105%