[x] Zamknij okno Strona główna | Katalog gier psx | Emulatory psx
Informacje ogólne
Soul Blade - Playstation - download Tytuł:

Soul Blade

System: Playstation Dodał: Tomi
Gatunek: Bijatyka Wyświetlono: 42263 razy
Oceń grę: Reklama:
Ocena: 8.7
Głosów: 157


 Screeny 
więcej screenów więcej screenów
umieścił: przemekdwa         
Soul Blade - screen 1
umieścił: przemekdwa         
Soul Blade - screen 2
umieścił: Volf         
Soul Blade - screen 3
umieścił: kapucino         
Soul Blade - screen 4


Info
Recenzje: brak
Solucje: brak
Kody: Volf | Y4$!00 | Bartez

Komentarze
  Przy dodawaniu komentarzy obowiązuje cenzura!
Niecenzuralne komentarze będą kasowane a użytkownik, który je umieścił straci prawo komentowania.
Data: 23.09.2005, 15:05 | Umieścił: sildi    
ooooooooo,wielkie dzieki z ta gierke,juz stracilem nadzieje ze kiedykolwiek w to zagram
mam nadzieje ze link dziala ;']
Data: 24.09.2005, 10:56 | Umieścił: tovdi    
ludzie wszystko fajnie ale jak zaczynam grac to wyskakuje mi jakis blond help1!!!!!!!!!!
Data: 28.09.2005, 20:59 | Umieścił: lolon    
jeszcze się nie łapie w tych emulatorach co trzeba zrobic z tymi plikami gierki aby można było grać np na ePSXe
Data: 28.09.2005, 23:40 | Umieścił: sildi    
wszystko masz na forum,wystarczy poczytac
Data: 23.11.2005, 18:01 | Umieścił: Wladca Zelek    
Mam proplem...jak wybieram postać(w jakimkolwiek trybie) gra mi się wyłącza...próbowałem grzebać w Pluginach i nic...pomóżcie...mój Emajl: [email protected]
Data: 13.12.2005, 16:30 | Umieścił: KonradT    
Jak to nagrać na płyte? bo chciałbym na moim playu se pograć.... Mam ten plik BIN i CUE... i co dalej?
POMOCY
Data: 22.12.2005, 08:22 | Umieścił: DonDon    
To wcale nie jest to samo co soul edge i to ma złą nazwe .prawdziwa nazwa to SOUL CALIBUR a o tym to słyszeliscie napewno
Data: 23.12.2005, 01:19 | Umieścił: grzes_85b    
hehehe spoko giera a koledze wyżej to się chyba PSX z PS2 albo Dreamcastem pomylił ..... na PSXa jest Soul Edge (J) no i Soul Blade (US) i pewnie (EU)
Data: 04.04.2006, 20:10 | Umieścił: Stansfield    
NIE ŚCIĄGAĆ TEGO BO TA GRA NIE DZIAŁA!!! NAWET NIE CHCE SIĘ ROZPAKOWAĆ Z .7z!!! PLIKI ZAWIERAJĄ JAKIEŚTAM BŁĘDY CZY COŚ. K%[email protected]!!! 320 MB POSZŁO SIĘ J%&*@# :(((
Data: 24.04.2006, 14:59 | Umieścił: Spiral2    
soul blade to calkiem inna gra qrwa i jak ktos ma cos do powiedzenia to dostanie w ryj
to jest naprawde soul edge wy zajebane zajebusy z filmu o srodziemiu
Data: 08.07.2006, 11:20 | Umieścił: Misiek16_    
A ja wam powiem że to jakieś guwno. Jak są gry za free to zawsze jest jakiś błond.
Data: 19.07.2006, 21:44 | Umieścił: Fabian-Emula    
mi chodzi edge master mode -_^ ale sciagnij Soul Edge to jest to samo tylko ktos nazwe zle przepisal chyba ;p
Data: 25.07.2006, 13:40 | Umieścił: Parasol    
z przykroscia stwierdzam ze gra nie dziala sciagalem ja juz 2 razy i za kazdym razem pisze archiwum uszkodzone wypakowuwjuje sie i niewiem czy dziala czy nie a niechce ryzyykowac ze spale kolejna plytke :(
Data: 03.09.2006, 18:04 | Umieścił: Bodzio14    
Wie ktos jak przejsc 5 episode w trybie Edge Master Mode ?? Pomoze ktos plzzzzzz z gory thx
Data: 03.09.2006, 20:16 | Umieścił: FugiSun    
co to ma kurw...... ma byc scignolem i jakis blond mi wyskoczyl grrrrrr!!!!!!! help
Data: 19.09.2006, 18:29 | Umieścił: phirou    
Bodzio14 napisał:
Wie ktos jak przejsc 5 episode w trybie Edge Master Mode ?? Pomoze ktos plzzzzzz z gory thx

Jego sie nie da pokonać ciosami, tylko chwytami...
A najgorszy jest 7 epizod :) jak dojdziesz bedziesz wiedział ;)
Data: 23.01.2007, 18:12 | Umieścił: smiechu20    
siema wkupiłem ty to do scionganie tej gry i ja nic nie widze żebybyło gdześ na tej stronie pobiesz albo coś innego do sciongniencie pomuszcie prosze bo tesz bym se zagrał jak co to tu muj numer gg 9157367
Data: 05.02.2007, 17:07 | Umieścił: pfinix    
Plik z emulation roms się sciąga ale przy rozpakowywaniu błąd wyskakuje....
Data: 07.02.2007, 08:47 | Umieścił: Dj_IrO20    
czym sie rużni soul blade od soul edge??
Data: 25.04.2007, 16:00 | Umieścił: artur555    
przeszedł ktoś wszystko po 20 razy tak jak ja i odblokował sophitie w stroju kompielowym i tate seungminy i złego siekrfieda i wszystki bronie i taj dale jedna z najlepszy gire na playstation :):):)
Data: 02.05.2007, 18:47 | Umieścił: laracroft    
WOW zarąbista gierka. Moim zdaniem najlepsza zaraz po Tekkenie.A jak ktoś jeszcze nie grał to polecam zakup tej gry na PS1 lub jak ktoś ma PS2 to Soul Calibur. TAKI WYMIATA :P.
PAULINA Z ZABRZA
Data: 13.06.2007, 11:42 | Umieścił: Mistrzu63    
Powie ktos dokladnej, jak sciagac z tych stronek? Staralem sie, grzebalem, ale to chodzi jakby chcialo a nie moglo. Da ktos dokladna instrukcje? A są dwie wersje tejze gry: Soul Edge ( wydana w japonii) i Soul Blade ( wydane w Europie). Co do Ameryki, to pojęcia nie mam.
Data: 07.08.2007, 09:41 | Umieścił: Macieko2    
Dj_IrO20 napisał:
czym sie rużni soul blade od soul edge??
powud 1 w blejdzie jest muzyka i jak dojdziesz do ostatniego goscia czyli tego z znakiem ? to po jego pokonaniu grasz nim
Data: 24.11.2007, 03:04 | Umieścił: pATIS-1992    
LOOL w Soul Edge wszystko jest po japonsku a Soul Blade (to ta gorsz wersja) jest w jezyku angielskim :p a dzwiek jest nubku bo to wersja full (na tej stronie przynajmniej :p
Data: 18.03.2008, 09:49 | Umieścił: AngelSinCom    
Spiral2 jesteś kretynem :/
Data: 19.06.2008, 11:01 | Umieścił: JERRY33    
jak tu sie sciąga te gry?? jestem pierwszy raz i niewiem... pomocy
Data: 30.06.2008, 15:26 | Umieścił: danielox    
DonDon napisał:
To wcale nie jest to samo co soul edge i to ma złą nazwe .prawdziwa nazwa to SOUL CALIBUR a o tym to słyszeliscie napewno

o czym ty mówisz soul calibur to jest wersja z 2000 roku noobku
Data: 30.06.2008, 15:30 | Umieścił: danielox    
a ty jestes zajebanym zajebusem z filmu o srodziemiu
Data: 12.07.2008, 21:26 | Umieścił: slodziussi    
Co za lipna strona polowa linków jest nieaktywna a jak juz sie pobierze to gierka nie chce sie rozpakowac!!!!!!
Po chuj placic ten abonamet !!!!!!!
Data: 18.08.2008, 20:52 | Umieścił: emuRAP    
artur555 napisał:
przeszedł ktoś wszystko po 20 razy tak jak ja i odblokował sophitie w stroju kompielowym i tate seungminy i złego siekrfieda i wszystki bronie i taj dale jedna z najlepszy gire na playstation :):):)

jak to odblokować? postacie, bronie... Przeszedlem całe arkade i edge master wszystkimi postaciami i nic!!!???
Data: 28.10.2008, 10:40 | Umieścił: lordshaitis    
no przestancie misie ze nie mozna nigdzie tego znalezc, na emulku jet przynajmniej 20 gosci co to udostepnia wystarczy troszke ruszyc glowa i poszukac, a giera jest wypas, gram obecnie w soul blade (odswiezam wspomnienia) i soul calibur na DC i moge powiedziec ze soul blade jest moze ubogi graficznie ale pod wzgledem techniki walki jego nastepca mu nie dorownuje :) plecam wszystkim szczegolnie do zabawy w towarzystwie, wypas :)
Data: 29.06.2009, 20:25 | Umieścił: @narcyz12    
DonDon napisał:
To wcale nie jest to samo co soul edge i to ma złą nazwe .prawdziwa nazwa to SOUL CALIBUR a o tym to słyszeliscie napewno

inteligentna formo życia, pierwszy soul calibur wyszedł na dreamcast!! A jego wcześniejsze odsłony ukazały się na PSX pot tymi tutułami Solul Edge i Blade. NIEPISZ JAK NIEWIESZ
Data: 24.07.2009, 16:38 | Umieścił: Ronaldo666    
Jak to sciagnac
Data: 31.07.2009, 10:25 | Umieścił: kisio17    
Uwielbiam tę grę!!! Przeszedłem całą każdą postacią jak i również każdą miałem wszystkie bronie xD
Data: 15.08.2009, 11:41 | Umieścił: Fatexssj4    
Spiral2 napisał:
soul blade to calkiem inna gra qrwa i jak ktos ma cos do powiedzenia to dostanie w ryj
to jest naprawde soul edge wy zajebane zajebusy z filmu o srodziemiu

tyo choć na solo jak takiś mądry, dawaj frajerze!!
Data: 11.10.2009, 20:06 | Umieścił: nataniel1006    
FugiSun napisał:
co to ma kurw...... ma byc scignolem i jakis blond mi wyskoczyl grrrrrr!!!!!!! help
http://www.emuinfo.pl/info/download.php?link_id=8042 8&sid=2c98735055f153be2eb978f5933fa85b Masz Link Frajerze nie klnij
Data: 12.06.2011, 10:16 | Umieścił: 007 BOND    
Ach te stare dobre czasy.Moja ulubiona postacia był Ziegfried hehehehehe