przejdź do informacji o grze

tytuł: Dizzy The Adventurer (PL)
system: Nes [Pegasus] gatunek: Platform.
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Dizzy The Adventurer (PL)

Umieścił: Simoneko Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 24.01.2006, 19:26 Punkty: 12
Znajdujesz sie w jaskini. Zabierz slome, zapalke i wiadro z woda. Teraz pod drzwiami podloz slome, ktora podpal zapalka. Ogien zgas woda z wiadra. Teraz zostaw puste wiadro, ktore niebedzie uzyteczne w dalszej wedrowce, i wyjdz z jaskini. Wyjdziesz na ekran z Jesterem (to ten blazen). Zjedz wisnie i zabierz gwiazdke (49 [chodzi oto, ze 49 gwiazdek do zebrania jeszcze]). Pogadaj z Jesterem. Teraz idz w lewo. Spotkasz zielonego potworka ktory nazywa sie Borys. Pogadaj z nim. Niechce cie przepuscic. lamus glupi! Olac go :P Zabierz gwiazdka (48) i kilof i idz w prawo, az natkniesz sie na Dozy. Pogadaj z nia 2 razy. Zjedz wisienke i zabierz gwiazdke (47). Idz dalej w prawo. Zabierz gwizdke (46) i spruboj zabrac muchomorka. Nieda sie. Wskocz na niego. Zabierz wiosla i skacz w prawo po chmurkach zeby zabrac nastepna gwiazdke (45) i kloce. Teraz mozesz spasc na dol, ale z lewego kranca chmurki! Idz w lewo i pogadaj z Denzilem. Rozbij glaz kilofem, zjedz wisienke i zabierz gwiazdke (44). Teraz lec do jaskini. Denzil stoi na pewnej platwormie i dostanie sie do niego niejest latwe, ale niemusisz tego robic. Chyba ze koniecznie chcesz :P Jestes tu tylko po dwie gwizdki (43-42) i zlota tabletke. Natniesz sie tez na LEZACA DZIURE :D Jak chcesz mozesz ja wyprubowac :P Ale nie musisz. Wyjdz z jaskini i idz w prawo. Musisz sie przeprawic przez rzeke. ALE! NIE wskakuj na lodke, tylko na nia "wchod"z, bedzie o niebo latwiej ;) Przez przeprawe rzeke musisz zdobyc dwie gwiazdki (41,40). Na drugim brzegu rzeki potarguj sie z kolesiem. Powinienes wymienic zlota tabletke i wiosla na siekiere i siec rybacka. Idz w prawo. Zjedz wisienke i zabierz gwiazdke (39). Pewnie zauwazysz tu malutkiego neibieskiego potworka. To Poogie :] Narazie go zostaw, bo nic z nim nie zrobisz. Idz w gore, nad przepasc. Obok przepasci zostaw kloce (jesli dobrze to zrobisz pojawi sie tekst). Teraz wracaj na dol i idz w prawo. Znajdziesz gwiazdke (38) oraz Dylana, z ktorym pogadaj. Za siec rybacka dostaniesz patyk i line. Patyk odrzu wywal, w ogole niejest potrzebny w grze. Teraz wracaj nad przepasc i obok przepasci (razem z klockami) zostaw line. Jesli wszytsko dobrze zrobiles to stworzysz most. Wez gwiazdke (37) i na nastepnym ekranie trzy nastepne (36,35,34). Z krawedzi wiezy skocz na lewa chmurke. Idz po niej w prawo po nastepna gwiazdke (33). Wroc do wioski i idz w gore, do Dory. Pogadaj z nia, i masz tu gwiazdke (32), oraz domek Daisy. Spruboj otworzyc drzwi, ale sa zamkniete. Pogadaj o tym z Dora. Z tego poziomu idz w prawo dwa ekrany, do wiezy. Jest tu gwiazdka (31). Zejdz an dol, pomiedzy wieze. Nastepna gwiazdka (30). Idz a gore, idz po chmurkach na prawa wieze. Zabierz szczypce i nastepna gwiazdke (29). teraz skacz po chmurkach w prawo po nastepne dwie gwiazdki (28,27). Dalej w prawo. Na chmurce na ktorej bedzie wisienka skocz w prawo aby zabrac kolejna gwiazdke (26). Na dole piec kolejnych gwiazdek (25,24,23,22,21). Wroc na lewa wieze i skocz do zamku Zaksa. Kolce wytnij siekiera. Idz na ekran w prawo, po dwie gwiazdki (20,19) i trabke. teraz wracaj do Dory, ale przed zamkiem po drodze zabierz harfe. U podnoza wioski zostaw trabke. Kiedy juz bedziesz u Dory skocz wyzej, na korone drzew, gdzie jest gwiazdka (18). Z lewego drzewa skocz na chmurki po lewej, z ktorych dostaniesz sie na wyzszy ekran a tam dwie gwiazdki sa (17,16). Teraz idz do dziadka, z ktorym pogadaj. Troche ci pomoze. Wrcaj na chmury. sa tu nastepne dwie gwiazdki (15,14). Stad udaj sie wyzej, do nieba :D Pogadaj ze Swiety Piotrem.. Wymien harfe na swiety ser. teraz zlaz na dol po gwiazdke (13) i zonglerskie kule. Z chmury zeskocz na prawo. Tam gdzie masz trabke zostaw ser, a wez trabke. Jesli Poogie zacznie jesc ser to nieprzejmuj sie tym. Pamietasz lwa z kolcem w lapie? Wracaj do niego. Szczypcami wyciagnij mu kolec w lapy. Teraz idz od Jestera i daj mu zonglerskie kule. Da ci wzamian ksiazke dowcipow. Zostaw ja tu wraz z trabka. Teraz wracaj na prawy brzeg, biorac po drodze klatke. Idz do Poogiego, i obok sera zostaw ja (klatke :P) i czekaj cierpliwie. Teraz masz malca w klatce, ktorego zabierz. Wracaj do miejsca, gdzie znalazles piec gwiazdek. Wejdz po prawej przez dziure do zamku. Brazowemu potworkowi/trolowi podloz ostry kolec na drodze i sie odsun. Pobaw sie przelacznikiem. Otwiera i zamyka pulapke, ale pozostaw zamknieta. Idz w prawo. Wez gwiazdke (12), jest tu tez kolowrotek/wrzeciono. Idac dolem zabieraj gwiadki (11,10) oraz klucz. Teraz wracaj dolem, i kolejna gwiazdka (9). Teraz wracaj do Borysa. Pokaz mu Poogiego, a twardziej sie obsra xD a ty mozesz isc dalej. Teraz wracaj do Jestera. Masz miec teraz w plecaku klucz, ksiazke z dowcipami i trabke. Wejdz od zamku. Wez gwiazdke (8). Pogadaj z trebaczem. Daj mu trabke, za ktora dostaniesz latajacy dywan. Idz w lewo po gwiazdke (7) i dalej w lewo do mostu. Uzyj na nim klucza, a nastepnie go opusc. Idz dalej w lewo. Znajdziesz trzy gwiazdki (6,5,4) i smutna ksiezniczke. Pogadaj z nia. Spruboj ja rozbawic ksiazka z dowcipami. Dostaniesz w zamian za to krolewska flage. Wroc na poziom z trebaczem i uzyj windy. Znajdziesz dwie gwiazdki (3,2) oraz klucz. Idz na najwyzsza komnate na lewo, gdzie zawiesc flage. Wroc do miejsca gdzie znalazles klucz. Bedzie teraz tu krol. Pogadaj z nim. Teraz wracaj do muchomora, na ktorym uzyj latajacego dywanu. Wez korone i gwiazdki (1,0) i wracaj do krola. Daj mu korone, a w zamian ten mianuje Cie ksieciem. Wracaj teraz do zamku Zaksa. udaj sie do komnaty z kolowrotkiem/wrzecionem, skad udaj sie na wyzsza komnate, do pokoju ze spiaca Daisy. Otworz drzwi kluczem i wejdz tam. natkniesz sie na spiaca Daisy. Skoro jestes ksieciem, pocalunek ja obudzi (gdybys nie zostal mianowany ksieciem z pocalunkow nic by nie wyszlo :P [a, i jesli niemasz wszystkich piec-dziesieciu gwiazdkek tez sie nie uda]) i wszystko dobrze sie skonczy :]
KONIEC! :]