przejdź do informacji o grze

tytuł: Star Wars - Episode I - The Phantom Menace
system: Playstation gatunek: Gra akcji
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Star Wars - Episode I - The Phantom Menace

Umieścił: play333 Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 08.01.2008, 16:12 Punkty: 9
# TRADE FEDERATION

Ten etap jest bardzo prosty - krótka rozgrzewka. Może tylko tyle, że nie należy walczyć z destroyer droidami, - co chwilę będzie ich przybywać. Należy iść przed siebie, następnie skręcić w prawo znajduje się tam niewielki otwór - tam trzeba wejść.

# THE SWAMPS OF NABOO

Najpierw musimy znaleźć Jar - Jara a następnie za nim chodzić - to tyle. Przyda się wiadomość, że przy końcu etapu (gdzie znajduje się sporo battle droidów, a Jar - Jar do nich idzie i w pewnym momencie przewraca się) po lewej stronie jest działko lepiej będzie jak wystrzelamy droidy. I jeszcze jedno w tym samym momencie nie należy podchodzić do skrzyń - w każdej znajduje się destroyer droid, po co utrudniać sobie życie i walczyć z nimi?

# OTOH GUNGA

Tu niestety musimy zabijać Gunganów. Ta część gry też jest bardzo prosta należy tylko znaleźć Jar - Jara i doprowadzić go do Qui - Gona.

# GARDENS OF THEED

Tu raczej nie mogę nic poradzić, po prostu trzeba przez to przejść. No i oczywiście - żeby nikt nie próbował zniszczyć czołgu - tego nie da się zrobić.

# ESCAPE FROM THEED

Przede wszystkim musimy ochraniać Królową Amidale i to, że my, (czyli Obi - Wan kenobi) przeskoczy jakąś przeszkodą nie znaczy, że królowa przeskoczy (szczególnie w tej sukni). Spotkamy tu destroyer droidy - na nie najlepsza broń to hm... jak to nazwać wyrzutnia rakiet, bazuka (należy pamiętać o odległości).

# MOS ESPA

Tatooin, drobna zmiana gramy Qui - Gonem, a pod naszą opieką są Padme i Jar - Jar. Po pierwsze po osadzie (Mos Espa) nie możemy chodzić z bronią - zaraz ktoś będzie się czepiał. Po drugie lepiej by było gdybyśmy nie zabijali żadnego z przechodniów, kupców itd. (przynajmniej nie w miejscu publicznym). Poruszania po mieście trzeba się nauczyć i najpierw należy porozmawiać z kilkoma osobami między innymi: Shimi, Padme, Watto, Anakin. Potem będziemy musieli zdobyć części potrzebne Anakinowi do naprawy ścigacza. I co u niektórych zaczynają się schody. Tutaj trzeba się handlować z kupcami jest parę sposobów na osiągnięcie celu, lecz ja nie będę ich podawać. Może tyle, że nie można zabijać kupców, wprawdzie otrzymamy część, jaką ta osoba posiadała, ale co z tego, jak Anakin nie będzie chciał współpracować z mordercom. W tym etapie jest jeden boss. Nie będę opisywać jak do niego dojść, ale raczej jak go pokonać. Wygląd - coś włochate, z dużymi pazurami, jakieś zwierze. Stoimy na schodach gdzieś w połowie ich długości (za klatką) i jak podejdzie to uderzamy mieczem świetlnym a jak się oddali strzelamy z blastera (jest w apartamencie Sebulby). Po walce musimy uwolnić Ithorionina z klatki a następnie iść za nim - opłaca się. Gdy już będziemy mieć wszystkie (dwie) części trzeba poinformować, Anakina.

# MOS ESPA ARENA

Najpierw Jabba. Gdy do niego dojdziemy i będziemy chcieli wziąć kasę będziemy musieli zmierzyć się z kolejnym bossem. Podam swój sposób (to drobne oszustwo naszej maszyny, ale co tam). Zanim rozmawialiśmy z Jabbą chyba każdy zauważył mały otwór, a przed nim kolce - stamtąd właśnie wyjdzie przeciwnik, lecz zanim wyjdzie my stajemy w minimalnym odstępie przed kolcami i gdy pojawi się głowa potwora, atakujemy (miecz i kursor w przód - przez cały czas trzymamy). Boss zacina się a gdy wreszcie uda mu się wyjść pada na ziemię martwy - proste. Następnie Watto. W barze będzie siedział jego pracownik ze swoim znajomym. Nie będzie chciał z nami współpracować. Musimy postawić obydwóm panom juri juice, a wtedy jeden z nich zaprowadzi nas do Watto, wprawdzie każe nam poczekać jednak musimy iść za nim. Po rozmowie z Watto, idziemy na arenę. Co się dowiadujemy, coś ukradło Anakinowi część, bez której chłopak nie wystartuje. Idziemy za tym czymś, najpierw zaprowadzi nas w grupę tusken raiderów - trzeba się z nimi rozprawić. Wejdziemy do korytarza skąd mi. wyszedł tusken raider i widzimy ścianę, musimy ją "otworzyć", znajdziemy tam Flash Grenade. Dalej złodziej doprowadzi nas do pomieszczenia i zatrzyma się, będzie mówić, że nic nie ma, - co zresztą jest prawdą. Musimy wysunąć blok skalny, który zmywa się ze ścianą i wejść do kolejnego pomieszczenia stamtąd widzimy przejście do następnego pokoju (tam jest trzeci boss). Znowu mój sposób. Musimy wyskoczyć na skraj tego pokoju z bossem tak żebyśmy go ledwo widzieli (nie za blisko) on nam nic nie zrobi a my rzucimy w niego właśnie flashami i po nim jak by jeszcze przeżył - blaster. Teraz idziemy do Anakina, on wygrywa wyścig i wracajmy na statek.

# ENCOUNTER IN THE DESERT

Po rozmowie z Watto i z Shimi musimy iść za Anakinem - opuszczamy osadę. Zaraz potem pojawi się parę Sith próbników. Potem walka z Darthem Maulem, spokojnie musimy zabrać 1/3 energii. W ślizgaczu w prawym górnym rogu znajduje się apteczka. Maul ucieka a my dalej za chłopcem, widzimy sitha próbującego zniszczyć nasz nowy T - 14. My jako myślący gracze nie musimy się z nim bić a jedynie użyć swojej mocy i odepchnąć go od T - 14.

# CORUSCANT

Teraz czas na Kapitana Panakę, przez to także trzeba przejść. Mogą tylko poradzić jak przejść bossa, który znajduje się na końcu. To proste, biegamy po przekąnej pomieszczenia z dolnego lewego do górnego prawego rogu, obrót strzał w przeciwnika, skok nad nim i musimy to powtarzać bardzo dużo razy.

# ASSAULT ON THEED I THE FINAL BATTLE

No cóż, końcowe etapy trudno opisać, dużo walki, dużo strzelania. Gramy na przemian Królową Aminalą oraz Obi - Wanem. W związku z tym bardzo ciężko byłoby pisać ogólny opis.Na końcu czeka nas tylko walka z darthem moul.


Solucja ze strony:http://gry.wp.pl/core.html?filtr=0,0&x=gra,27,3926,633
Autor:hoop
E-mail:[email protected]