przejdź do informacji o grze

tytuł: Chrono Trigger (U) [!]
system: Super Nintendo gatunek: RPG
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Chrono Trigger (U) [!]

Umieścił: Ozy Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 30.12.2003, 20:12 Punkty: 10
Questy ( przyznam, że nie znam HP wrogów ):

1.Las Fiony:
Leć do 600 AD, pogadaj z Fioną w jej domu, wejdź w wir w piasku, po kilku walkach czeka na ciebie boss:
Retinite- najpierw rozwal środek fizycznymi atakami, poza tym jest słaby na wodę i lód, więc atakuj nazmianę z fizycznym. Po jego pokonaniu ustaw drużynę aby był w niej Robo. Pogadaj z Fioną, zgódź się na pomoc i leć do 1000 AD.

2.Przygoda matki Lucci:
Idź do Robo, który znajduje się w katedrze. Po chwili zacznie się impreza. Gdy wszyscy usną przejmiesz kontrolę nad Luccą. Idź na prawo i wejdź do portalu. Tam zdarzy się pewien wypadek. Aby temu zapobiec musisz szybko wystukać w miejscu gdzie świeci kropka przyciski L, A, R, A. Jest to imię matki Lucci. Później wróć do przyjaciół.

3.Tęczowa zbroja:
Aby zdobyć tą zbroję musisz się udać w 600 AD do knajpy na południwym wschodzie. Pogadaj tam z Toma który da Ci Toma’s Pop. Leć teraz do 1000 AD, na grób Toma. Po krótkiej rozmowie leć we wskazane miejsce. Wejdź do jaskini i po przechadzce pokonaj:
Rust Tyrano- to samo co z Black Tyrano.
Po walce idź do muszli. Po filmiku leć do zamku w 1000 AD, na rozprawę przeciwko królowi. Idź najpierw na salę rozpraw, a później do piwnicy aby zdobyć dowody niewinności. Z powrotem na górę i rozwal:
Yakra XIII- atakuj mocnymi technikami i utrzymuj HP na wysokim poziomie. Bądź cierpliwy, a wkrótce go pokonasz. Weź później Yakra Key i uwolnij kanclerza z skrzyni. Później idź do piwnicy i wybierz pomiędzy 3 Prism-Helm luc 1 Prism- Dress.

4.Sun/Moon Stone
Leć do 23000 AD na południe do Sun Place. Pokonaj tam:
Son of Sun- cały zabawa polega na tym żeby trafić w odpowiedni płomień. Jeśli dobrze trafisz, kulce odbierze to ok. 200 HP. Jeśli nie, nastąpi kontratak.
Po walce weź Moon Stone do 65000000 BC by umieścić w Sun Keep który jest na południowym wschodzie. Teraz sprawdzaj w każdej erze co się dzieje z kamieniem. W 1000 AD kamień został skradziony. Leć do Mayor’s Manor w mieście Porre. Pogadaj tam z gościem; gdy powie że nie słyszał o kamieniu idź do sklepu obok i kup Jerky, czyli mięso. Leć teraz do 600 AD i daj mięso babce, ale tylko za darmo! Leć z powrotem do 1000 AD i weź kamień. Zanieś z powrotem do Sun Keep. W 23000 AD weź kamień i zanieś do domu Lucci. Zrobi ona sobie Wonder Shot czyli swoją ostateczną broń. Później leć do zamku, do Melchiora. Crono dostanie ostateczną broń czyli Rainbow.

5.Wspaniały Ozzie:
Po prawej stronie zamku Magusa jest kryjówka Ozziego. Idź do niej. Po drodze musisz pokonać Slasha i Flea’ę. W miejscu gdzie zachęca do otworzenia skrzynki ( od razu jej nie otwieraj ) jest sekretne przejście. Stań po lewej stronie prawego świecznika i idź w dół. Jest tam ostateczne wyposarzenie Magusa. Potem pokonaj trio: Slasha, Flea’ę i Ozziego.

6.Grób Cyrusa:
Pogadaj z gościem pijącym w knajpie w 600 AD. Potem leć do jego domu w 1000 AD i weź od jego żony narzędzia. Leć z powrotem w przeszłość i daj gościowi te narzędzia. W tym quescie musisz mieć Froga w drużynie. Później idź do ruin zamku. Na razie nie ruszaj skrzynek. Po naprawieniu cześci ruin Cheef odejdzie, a ty bedziesz musiał pozbyć się przeszkadzajacych potworów. Potem wroć do wioski i zapać mu 2000 by znowu naprawił ruiny.I tak jeszcze 2 razy. Gdy dojdziesz do grobu Cyrusa, porozmawiaj z jego duchem. Po rozmowie dostaniesz Masamune II- ostateczną broń Froga. Pozbieraj jeszcze skrzynki. Wjednej jest Siren- ostateczna broń Marle.

7.Matka Robotów:
Tutaj niech Robo będzie przywódcą. Przeniś się do 23000 AD na południowy wschód. Wejdź do budynku i uruchom konsolę. Kilka walk. By zdobyć pierwszy klucz wcisnij odpowiednią kombinacje klawiszy na scianie: czerwony,zielony,czerwony.-potem otworzy sie kabina niżej. Teraz musisz przenieść do niej prąd by je otworzyć ( prąd jest w konsoli pilnowanej przez Proto4 ). By zbobyć drugi pojedź windą do góry a poniżej wejdź w drzwi obok wyjscia z windy. I do konca potem zjedź windą i wyłącz laser. Przełącz kierunek taśmociagu.Teraz przenieś prąd do wejscia w ktorym jest taki sam robot-jak ten co pilnuje drugiego klucza. Doprowadź go teraz do stażnika gdy sie spotkają stażnik się zablokuje. Bierz klucz i idź na góre. Pokonaj tam Bossa: Atropos XR- atakuj Uzzie Punch i się lecz. Idź dalej i połóż klucze po obu stronach wrót. Jest tam boss: Mother Brain- zniszcz najpierw ekrany za głową, a później się nią zajmij. Po wygranej walce dostaniesz ostateczną broń Robo - Crisis Arm.

8.Black Omen:
Wsiądź do Epcha i leć do tego obiektu. Pokonaj tam:
Mega Mutant- po prostu atakuj
Terra Mutant- tak samo
Giga Mutant- tak samo tylko uważaj na HP
Zeal- używaj mocnych technik
Mammon Machine- tak samo
Zeal 2- używaj technik atakujących jednego przeciwnika i atakuj głowę oraz się lecz.
Po drodze czeka Cię jeszcze walka z małym Lavosem- z tym co był na Death Peak; teraz jest trochę szybszy. Oprócz walki z malutkim czeka wielu przeciwników.
Po pokonaniu Zeal 2 nastąpi walka z dużym Lavosem.